maandag 10 september 2012

Een klein stukje voor een groot begin

Na hééél lang de gedachten van een blog in mijn gedachten te hebben ga ik er definitief een voorzetten. Een blog die niet is zoals de andere (zo wil ik mezelf ook altijd in het leven laten staan), een waar mensen zichzelf in kunnen teruglezen, dat leek me wat! Het is niet zo makkelijk als je denkt hoor, ik ga even een blog aanmaken, so what? Dan komt het ontwerp (waar ik ook nog steeds mee bezig ben), welk lettertype laat ik de bezoekers mijn artikelen in lezen en vooral hoe ga ik de indeling aanpakken. Haha wat een gedoe eigenlijk. 

Zo zie je maar hoe leuk je het moet vinden als je, je eigen visie wilt delen met mensen. Naast bloggen ben ik een HUGE fan van Tumblr en Weheartit, ben ik zeer geinteresseerd in de wereld en alles wat er mentaal in mensen omgaat. Vind maar een weg met mij, ik ben voor alles in (behalve harige poten van spinnen en glibberig vel van slangen!). 

Write you soon!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten